Els alumnes de 5è EP reflexionen i ens expliquen individualment i breument les seves experiències i vivències relacionades amb el primer curs en què han tingut l’iPad com a eina de treball.

Ens diuen el següent:
“Per mi tenir-lo individual a partir de 5è em sembla una bona i encertada decisió d’escola. He viscut una nova experiència que és un gran encert” (Alejandra E)
“Ha sigut un estri que m’ha facilitat la vida, però de tant en tant em costava veure la
pantalla” (Oscar B)
“Disposar d’ell suposa tenir el calaix més buit, pots accedir al diccionari per conèixer el significat de paraules desconegudes i també per saber com s’escriuen. Fem ús i aprenem de la tecnologia a més a més de conèixer aplicacions noves que ajuden en l’aprenentatge” (Joan F)
“No m’ha agradat per que si vas a un lloc sense wifi no pots obrir el llibre” ( Josep B)
“M’ajuda a aprendre, a descobrir i entendre noves coses ” (Karlos G)
“Treballant amb ell vaig més ràpid que quan tenia llibres de text” (Gerard M)
“M’ ha ajudat a aprendre més coses. En algunes ocasions la wifi no funciona prou bé i anem més lents però es més divertit treballar amb ell que amb els llibre i a em va millor!!” (Adriana Z)
“És una bona eina que hem après a utilitzar per treballar a l’escola” (Isaac B)
“M’ha agradat l’iPad perquè m’ajuda amb el que no entenc” (Alan V)
“Té molts més avantatges que inconvenients. Quan escrius una paraula malament la corregeix i això m’ajuda a aprendre” (Leo T)
“Gràcies a ell tinc el calaix més buit i endreçat” (Aitor V)
“M’ha agradat, és més lleugera que els llibres i te moltes més possibilitats, també en moments donats m’ho ha fet més fàcil” (Júlia M)
“Amb el meu dispositiu he pogut descobrir noves aplicacions que m’ajuden més que els llibres. Ara la meva motxilla pesa menys, doncs els llibres els porto dins l’ipad. Resulta més còmode.” (Aina V)
“M’ha ajudat a conèixer paraules i altres aprenentatges nous.” (Gabriel V)
“A mi m’ha agradat per una part si i una no. No pesa tant, però per una altra part has de
vigilar que no es trenqui” (Clàudia R)

“M’ha’ anat molt bé per aprendre i per no anar tant carregada cada dia, és genial” (Laia M)
“Amb ell és fa tot més ràpid i lleuger” (Max C)
“Jo penso que ha estat una experiència molt divertida i diferent, però distreu molt” (Martina A)
“Amb ell portes menys pes a la motxilla” (Xavier L)
“M’ha agradat més l’iPad perquè és més fàcil portar-lo que no pas els llibres” (Joan F)
“Es més còmode per portar, i té moltes aplicacions que m’ajuden a fer un millor
aprenentatge” (Èrick F)
“ M’ha agradat molt l’iPad, però per altre part no, perquè amb el llibre era més fàcil fer els deures i amb l’Ipad et distreus molt” (Malena D)
“Gràcies a ell porto menys pes a la motxilla” (Tania P)
“M’ha agradat per una part l’iPad, ja que dins hi ha moltes coses en un petit dispositiu” (Madisson V)
“Gràcies a ell he conegut aplicacions molt interessant que m’han ajudat a aprendre més i millor. És més còmode que els llibres perquè la motxilla pesa menys” (Ariadna M)
“Gràcies a ell he conegut noves aplicacions que m’ajuden a fer algunes tasques més ràpidament i també a aprendre millor” (Alba P)
“He conegut noves aplicacions que m’han agrada’t i ajuda’t en el meu aprenentatge diari” (Estrella R)
“M’ha agradat perquè amb la Tablet tenim més mobilitat” ( Ivan V)
“M’ha agradat perquè portem menys pes a la motxilla i però de tant en tant et distreus”(Pau B)
“A mi m’ha agradat per una part si i per un altre no. Ja que per un part no portes quasi pes a la motxilla i per un altre ens distreu” (Martina P)
“M’ha agradat molt ja que a l’hora de fer els deures em va millor per pantalla” (Sergi A)

“M’ha agrada per una part, perquè quan ens posen deures no portes tant pes a la motxilla, però ens distreu a vegades” (Mireia C)
“L’iPad s’ha m’ha fet molt còmode, ja que escoltar música quan faig els deures m’ajuda molt” (Storm J)