Els alumnes de 6è de primària és el segon curs que utilitzen l’Ipad a l’escola com a nou sistema  d’aprenentatge.Es va introduir aquesta eina el curs passat (en el curs de 5è) per tant, aquests alumnes és el segon curs que utilitzen aquesta metodologia com a iniciativa d’escola.

La incorporació dels Ipads a les aules en el cicle superior són utilitzats per complementar totes les àrees de l’aprenentatge amb una major autonomia,motivació i interès per part de l’alumnat.

Els llibres de text són digitals i es va seguint el temari amb aquesta nova metodologia on poden accedir-hi amb les seves respectives llicències.

Complementem el treball escolar amb les noves tecnologies per facilitar l’assoliment dels processos d’aprenentatge i motivar als alumnes a l’hora d’aprofundir en els conceptes treballats. D’aquesta manera els nostres alumnes aconsegueixen adquirir la competència digital combinant coneixements, habilitats i capacitats assolint els objectius en el context digital.

A l’escola apostem pels nous mètodes d’aprenentatge dinàmics i interactius sense deixar de banda, que els alumnes segueixen  treballant de manera activa a través de projectes, exposicions orals, treballs en grup…

Cada vegada els alumnes són més autònoms i la resposta dels alumnes ha sigut molt positiva. Estan molt engrescats en aquesta nova manera de treballar i aquí teniu un buidat del que en pensen ells sobre aquesta nova metodologia:

“Una forma més divertida de treballar”.
“M’agrada utilitzar l’Ipad per buscar curiositats, per no malgastar tant paper, tenim diferents aplicacions per aprendre”.
“A mi m’agrada molt utilitzar l’Ipad perquè aprenem moltíssimes coses noves”.
“Treballar amb l’Ipad ens fa més autònoms per aprendre i preparar-nos pel futur”.
“Ens ajuda a comunicar-nos millor a l’ hora de treballar de forma més cooperativa”.
“Treballem amb aplicacions digitals que són innovadores pel nostre aprenentatge”.