Totes les tardes de dimecres, els nens i nenes d’Infantil ens ajuntem per fer els nostres AMBIENTS D’APRENENTATGE. Ens organitzem en grups inter-nivells una mica més reduïts dels habituals i anem passant pels diferents espais que disposen de molts materials atraients.  

Aquesta diversitat d’alumnes, espais i materials, afavoreix la interacció, la col·laboració, l’autonomia i la cooperació entre els alumnes de diferents edats.

Aquesta metodologia ens permet captar  l’interès de l’infant a partir de l’experimentació, la manipulació i el joc, i generar preguntes que l’ajudin a descobrir el món. Busquem preparar els infants perquè siguin lliures i autònoms, que pensin per ells mateixos, siguin capaços de triar, de decidir i actuar a partir de les propostes més o menys estructurades que l’entorn els ofereix.

Alguns d’aquests ambients són: ambient científic, matemàtic, artístic, sensorial, psicomotriu, musical, teatral…

A continuació us deixem un recull de fotografies dels ambients que hem fet al primer trimestre.